dimarts, 1 de juny del 2010

Escuela de Frikis



Ja sé que Sant Jordi ja ha passat però a mi els meus pares m'han comprat un llibre.
Cada mes en tinc un de nou, ja que, estic subscrita a el cercle (és una assosiaciò en que cada mes demanes un llibre i al cap de una setmana més o menys te'l porten a casa teva).
Aquest mes he demanat un llibre que es diu "Escuela de Frikis". No me'l he pogut llegir gaire, ja que , me'l han portat fa poc però he llegit el resum que hi ha al darrere i m'ha semblat molt interessant.
Ja n'havia sentit parlar del llibre abans de rebre'l perquè la Cèlia que l'ha llegit me'l va explicar una mica.
Va de les aventures de quatre nens especials:
En Theo:
Està obsessionat amb la mort i aquest tipus de catàstrofes.
La Madeleine:
Té una por horrible als bixos, especialment a les aranyes i als insectes.
En Garrison:
És deportista i atlètic però no sap nedar perquè té fobia a l'aigua.
La Lulu:
És claustrofòbica és a dir, té por als espais tancats.